به سایت یابالحسن خوش امدید

الشکر الجزیل للاخ العزیز (مهدی)لمساعدته :(دست شما درد نکنه)

به سایت یابالحسن خوش امدید

الشکر الجزیل للاخ العزیز (مهدی)لمساعدته :(دست شما درد نکنه)

اغنیة بعنوان الأب(پدر):اداء دانى

احبائى هذه اغنیة للأب وکلمات هذه الأغنیة ستجدونها فی اسفل الرابط:

http://b3da.com/taraneh/10/dani_eshgheroyayi/4.zip

توجه(ملاحظة):قد لا تعمل الروابط فی کل الأحیان فالرجاء المحاولة ثانیة

کلمات الأغنیة(متن ترانه):

پدر غربت و تنهایی هام ، دوری و ز غم جدایی هام
باعث یه مشت حادثه شده ، پدر بین ما فاصله شده
مردم این دنیا ، دشمن ما شب و روزند
تا بکشند عشق رو ، تو دلها اگه نه می سوزند

پدر عشق توست در خون من ، گریون شدند چشمون من
قلبم ز غم خسته شده ، پدر درها روم بسته شده
دو روزه این دنیا ، ما باید کنار هم باشیم
نمی دونیم فردا ، ما شاید از هم جدا باشیم

یادت بیار روزهای سخت ناگواری
سخت امّا زیبا بود مثل یک یادگاری
عشق اون زمان بود تو الان دوستم نداری


پدر غربت و تنهایی هام ، دوری و ز غم جدایی هام
باعث یه مشت حادثه شده ، پدر بین ما فاصله شده
پدر عشق توست در خون من ، گریون شدند چشمون من
قلبم ز غم خسته شده ، پدر درها روم بسته شده

احبائى اسألکم الدعاء:أحمــــــــــــــــــد

نظرات 1 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.lllABADANCITYLLL.BLOGSKY.COM

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید امیدوارم همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد